Záruční a pozáruční servis
Vážení zákazníci, naše společnost Vám garantuje komplexní služby včetně poradenství a kvalitního servisu. Při koupi jakéhokoliv zařízení v kategorii HOBBY jak šicího stroje, žehlící techniky, řezací techniky, programu atd. Vám vždy poradíme a hlavně vysvětlíme přesnou funkčnost zařízení. Koupí výrobku u nás neriskujete problémy jako s ostatními internetovými obchody, kde je sice nabídka široká, ale jsou zde jen zaměstnanci, kteří přehazují krabice, aniž by měli tušení, co vlastně prodávají. Společnost Strima Czech s.r.o. disponuje zkušenými proškolenými mechaniky v těchto oborech, kteří jsou proškolováni průběžně ze strany výrobců, které zastupujeme.
V případě, že budete uvažovat nad koupí strojů ve vyšší cenové hladině a nejste si jisti, můžete si je bezplatně vyzkoušet v naší předváděcí místnosti a nechat si vše odborně předvést a vysvětlit. Společnost Strima drží jako jediná v České a Slovenské republice dostatečný sklad náhradních dílů a zajišťuje jak záruční, tak pozáruční servis. Jsme schopni reagovat nejen v zákonné lhůtě 30 dní, ale i mnohem dříve, v některých urgentních případech i do druhého dne.
Zákazníci, kteří nakupují u naší společnosti, nebo u našich obchodních partnerů mohou také počítat s tím, že u šicích strojů Janome zajišťujeme nadstandardní servis a nadstandardní záruky v České a Slovenské republice. Kompletní podmínky pro tyto podmínky najdete na našich stránkách www.sici-stroje-janome.cz (v kategorii záruka).
Ze zákona je spotřebitel oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.
Kupující spotřebitel má dále nárok na 2letou záruční dobu na nákup zboží na sicistroje-shop.cz, avšak kupující, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, má nárok pouze na 1letou záruční dobu na nákup zboží na sicistroje-shop.cz.
Stroje můžete zasílat na tyto adresy:
- Brno - Řípská 2b, 627 00
- Praha - Kostelecká 879/59, 196 00
- Jihlava - Jakubské náměstí 72/10, 586 01
Hodí se vědět
- Záruční doba běží od převzetí zboží.
- Do záruční doby se nepočítá doba od reklamace zboží až do doby, kdy je kupující povinen po skončení záruční opravy zboží převzít.
- Dojde-li k výměně zboží za nové začíná běžet záruční doba znovu od začátku, od převzetí nového zboží,
- Na dárky ke zboží nelze výše uvedené uplatnit.
V případě záručního servisu průmyslových šicích strojů a zařízení platí tyto podmínky:
V rámci České republiky a Slovenska (zařízení zakoupená u distributora Strima Czech s.r.o.) - v případě, výrobků nad 50 kg, bude záruční oprava provedena u zákazníka v případě splnění podmínek odborné instalace z naší strany. U výrobků do 50 kg zašle odběratel výrobek do našeho servisního střediska na svoje náklady, nebo dle dohody.
Kompletní popis jak postupovat najdete zde: Jak postupovat, když...
Záruka se nevztahuje v případě běžného opotřebení, nebo v případě nadměrného používání. Co se týká šicích strojů, záruka se nevztahuje k mechanickému poškození stehových destiček, podavačů, nožů, patek, cívek, chapačů, cívkových pouzder, nadměrného přepětí pružin atd. V případě, že stroj nebo zařízení není instalován naší společností Strima Czech s.r.o., naším proškoleným mechanikem, tzn., že zařízení nebylo nainstalováno, zašito, seřízeno, nebyl proškolen personál z naší strany na místě a nebyl o tomto vystaven předávací protokol, je záruční oprava řešena formou výměny náhradních dílů a nelze požadovat odstranění vady v místě dodávky a neneseme odpovědnost za vady způsobené neodborným zásahem, instalací a seřízením strojů. V případě, že zákazník bude požadovat odstranění závady v místě a zařízení si nainstaloval sám svým mechanikem, na svoje náklady, je toto odstranění vady v místě považováno za běžný servis, kdy budou náklady na dopravu účtovány.
Zákazníkům mimo Polsko, Českou a Slovenskou republiku nemůžeme zajistit spolehlivý záruční servis, pokud není v dané zemi přímý distributor. Ovšem takovýmto zákazníkům kompenzujeme jisté riziko a nutnost financovat případné opravy snížením ceny stroje nebo zařízení. Požádejte naše pracovníky o možnou slevu na zařízení, které vyžaduje opravy (sleva a její případná výše závisí na míře potřebného servisu a na druhu stroje).